On-demand workouts

Απολαύστε τις αγαπημένες σας προπονήσεις από οπουδήποτε και όποια στιγμή θέλετε

Είτε θέλετε να κάνετε προπόνηση από το σπίτι ή να έχετε ένα πρόγραμμα για το γυμναστήριο ή θέλετε να μάθετε νέες δεξιότητες και τεχνικές, σας έχουμε καλύψει με αυτή την υπηρεσία!

Μπορείτε να παρακολουθήσετε τις προπονήσεις σε οποιαδήποτε από τις αγαπημένες σας συσκευές

Η συνδρομή μας σας παρέχει απεριόριστη πρόσβαση σε ολόκληρη τη βιβλιοθήκη των βίντεο μας!

  • Κάθε εβδομάδα, θα λαμβάνετε 3 home workout videos, ώστε να έχετε ένα ολοκληρωμένο προπονητικό πλάνο.
  • Βίντεο εκπαίδευσης σε βασικές τεχνικές (αναπνοής, stretching/mobility, corrective κ.α.).

Οι προπονήσεις μας χωρίζονται σε 7 κατηγορίες:

BODYWEIGHT WORKOUTS

MINIMAL WORKOUTS

DUMBBELL WORKOUTS

KETTLEBELL WORKOUTS

BARBELL WORKOUTS

FULL GYM WORKOUT

MOBILITY WORKOUTS

με 10′, 20′, 30′ διάρκεια. Οι προπονήσεις έχουν σχεδιαστεί προσεκτικά για να αποτελέσουν μια ολοκληρωμένη εβδομάδα προπόνησης.

Οι προπονητές μας είναι πραγματικά αυτό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε

Έχουν μια μακροχρόνια συνεχή εκπαίδευση και εμπειρία προπονώντας ανθρώπους σε καθημερινή βάση.

Κόστος συνδρομής : 25 ευρώ / μήνα. Στις τιμές περιλαμβάνεται ΦΠΑ

Φόρμα εγγραφής

    Τρόπος πληρωμής συνδρομής:
    Οδηγίες για τα online προγράμματος
    1. Συμβουλέψου τον γιατρό σου πριν ξεκινήσεις οποιοδήποτε πρόγραμμα άσκησης.
    2. Φόρεσε κατάλληλα παπούτσια. Εκτός και αν κάνεις κάποιο flow πάνω σε στρώμα, χρειάζεται να φοράς άνετα και σταθερά παπούτσια και άνετα αθλητικά ρούχα.
    3. Φρόντισε να έχεις ελεύθερο και καθαρό χώρο εκεί που θα γυμναστείς. Σίγουρα δεν θέλεις να σκοντάψεις πάνω στον σκύλο σου ή σε κάποιο μαξιλάρι την ώρα που κάνεις burpees ή προβολές.
    4. Τοποθέτησε την οθόνη σε κατάλληλο ύψος ώστε να μην χρειάζεται να στρέφεις συνέχεια το κεφάλι σου για να βλέπεις τις οδηγίες. Αν μπορείς να χρησιμοποιήσεις την οθόνη της τηλεόρασης, είναι η καλύτερη επιλογή για να έχεις μεγαλύτερη και καλύτερη εικόνα.
    5. Ανέβασε την ένταση του ήχου, άκουσε τον γυμναστή και σκέψου την κίνηση του σώματός σου και τη σωστή εκτέλεση της κάθε κίνησης που κάνεις. Κάνε αλλαγές και βελτιώσεις. Εστίασε στη σωστή τεχνική.
    6. Επανέλαβε το πρόγραμμα μερικές φορές για να μάθεις τις κινήσεις και να τις εκτελείς σωστά.
    7. Στόχευσε στην ποικιλία, προσπάθησε να κάνεις τουλάχιστον δύο διαφορετικά προγράμματα μέσα στην εβδομάδα, δοκίμασε νέα πράγματα και μην ξεχνάς να αφιερώνεις μια ημέρα για ξεκούραση. Όταν θέλεις μπορείς να βλέπεις τις οδηγίες του προγράμματος (σύντομα διαθέσιμο..).
    8. Πρόσθεσε βάρος. Κάνε διατάσεις. Πάντα κάνε αποθεραπεία.
    9. Όταν επιλέγεις πιο έντονα προγράμματα όπως το HIIT, κάνε καλή προθέρμανση μόνος σου, καθώς και καλή αποθεραπεία. Είναι απαραίτητα στοιχεία που μπορεί να μην υπάρχουν μέσα στα βίντεο, αλλά είναι πολύ σημαντικό να μην τα παραβλέπεις.
    10. Πίνε αρκετό νερό πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από το πρόγραμμα.
    11. Ακολούθησέ μας στο Facebook και μίλησε! Η κοινότητα είναι πολύ σημαντική, και είναι ωραίο να συζητάς για το πως νιώθεις για τα προγράμματα που εκτελείς.
    12. Απόλαυσέ το! Όταν μπορείς πάρε μέρος και στα ομαδικά προγράμματα που γίνονται στο THE CAMP 10, εκεί θα βρεις ακόμα περισσότερη ενέργεια.